Jak nakupovat

Jsme potěšeni, že zvažujete nákup v našem specializovaném internetovém knihkupectví. Nabízíme oborově zaměřenou literaturu, odbornou, populárně-odbornou i populární. Ideální forma nákupu a výběru z naší nabídky je prostřednictvím webovém rozhraní internetového obchodu www.nva.cz. Výběr a nákup zboží je velmi snadný.


KROK 1 - Prohlížení základních informací a výběr zboží

Veškeré nabízené zboží prezentujeme ve formě elektronicky zveřejněných textových a obrazových informací prostřednictvím webovém rozhraní internetového obchodu www.nva.cz.
Po výběru zboží, stačí pro jeho vložení do virtuálního košíku použít – kliknout na tlačítko „Do košíku", které naleznete u každého knižního titulu či zboží, o které máte zájem.

Pokud byste potřebovali doplňující informace, případně poradit s výběrem, můžete nás kontaktovat. Ideálně prostřednictvím e-mailu nva@nva.cz případně přes tlačítko „Položit nový dotaz“, které je umístěno v dolní části každé stránky. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je upřesněna u každého produktu a je průběžně aktualizována. Veškeré prezentované položky na webovém rozhraní internetového obchodu www.nva.cz, máme standardně skladem, abychom mohli expedovat do 24 hodin. V ojedinělých případech se může stát, že zboží je pro velký zájem vyprodáno, případně může v ojedinělém případě dojít k chybě. V tomto případě kupujícího neprodleně kontaktujeme a individuálně jej informujeme o dostupnosti.

 

KROK 2 – Přechod do vašeho košíku a úpravy

Po ukončení nákupu (výběru zboží) se do svého Košíku dostanete kliknutím na odkaz „Do košíku“, který je pod základními informacemi o zboží nebo odkudkoliv díky ikoně „Košík“ umístěné v pravém horním rohu každé stránky.

Pokud není zboží skladem dostupné (případně v daném počtu) – vypíše systém informaci „Barevně odlišené produkty nejsou momentálně skladem. V případě objednání bude objednávka vyřízena najednou a balík odeslán kompletní.“ V tomto případě nás kontaktujte a sdělíme Vám informaci o dostupnosti daného zboží a dohodneme se na dalším postupu.

V košíku si můžete zkontrolovat zboží a množství, které jste si vybrali, a jakou celkovou částku zaplatíte. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku nebo při rekapitulaci objednávky před jejím odesláním.

 

KROK 3 – Výběr způsobu dopravy, způsobu platby a uvedení dodacích údajů

Způsob platby a dodání si určuje každý zákazník sám, a to výběrem příslušné varianty. Po zvolení produktů je třeba vyplnit údaje k doručení objednaného zboží a zvolit způsob dopravy a platby. Na webovém rozhraní se jedná o krok (1/4) v Postupu objednávky. Dle výběru způsobu zaslání Vám bude zpřístupněna možnost volby způsobu úhrady (dobírka, bankovní převod, hotově při osobní převzetí). Prosím pozorně si přečtěte komentáře pod vybranými možnostmi.

V následujícím kroku (2/4) zadáte všechny potřebné údaje nezbytné k realizaci obchodního případu a doručení zboží. Prosím seznamte se s našimi Obchodními podmínkami a v případě, že souhlasíte a chcete v nákupu pokračovat, zaškrtněte políčku „Souhlasím s obchodními podmínkami“.

Pokud chcete zboží doručit na jinou než fakturační adresu, prosím vyplňte dále uvedené potřebné údaje.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

  • s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit. V případě, že byste v budoucnu chtěli nějaké údaje ve Vaší registraci změnit, klikněte po přihlášení na Můj účet.
  • bez registrace.

Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – zaškrtnutím políčka „Chci odebírat novinky e-mailem“. Na email, který uvedete v objednávce, Vám budeme v souladu s našimi Obchodními podmínkami (kapitola 12.) zasílat naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme Vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových knihách a produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

Poznámka: Cena poštovného se odvíjí od hmotnosti Vámi objednaného zboží (plus hmotnost předpokládaného obalu), a to dle pásem ceníku České pošty či jiného dopravce pro danou službu.
Při objednávce nad 3 000 Kč neúčtujeme náklady na doručení. Pozor - platí pouze pro objednávky expedované v rámci území České republiky. Pro objednávky na Slovensko se tato nabídka nevztahuje.

 

KROK 4 – Souhrn a potvrzení objednávky

V dalším kroku (3/4) Vám systém uvede kompletní informace k Vaší objednávce, včetně objednaných titulů, ceny, počtu kusů, vašich kontaktních údajů. Můžete si tak svou objednávku zkontrolovat, upravit a v konečné fázi odeslat.

 

KROK 5 – Informace o přijetí objednávky

Po těchto krocích je Vaše objednávka v posledním kroku (4/4) odeslána prodávajícímu. Po přijetí objednávky Vám na vaši emailovou adresu přijde cca do 5 minut potvrzovací email s výpisem objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a odběru a s údaji zadanými ve Vaší registraci.

Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je vše v pořádku a i tak vám potvrzující email nedorazil, kontaktujte nás.

Nejpozději do 24 hodin objednávku zkontrolujeme a odešleme potvrzovací e-mail, který zároveň představuje dokončení uzavření kupní smlouvy akceptací ze strany prodávajícího.

 

KROK 6 – Předání zboží k doručení

Snažíme se o co nejkvalitnější a rychlé služby. Veškeré zásilky jsou zasílány doporučeně. Velkou pozornost věnujeme balení zásilek, které provádíme tak, aby i to Vaše zboží v zásilce k Vám dorazilo nepoškozené a v pořádku. Pro balení využíváme téměř výhradně recyklované materiály.

O odeslání zboží Vás budeme informovat na váš e-mail.

Zásilky expedujeme:

  • objednávky přijaté do 18:00 hodin expedujeme neprodleně v následující pracovní den po podání objednávky - pokud je zboží skladem
  • objednávky přijaté od 18:00 do 24:00 hodin obvykle expedujeme druhý pracovní den po přijetí objednávky - pokud je zboží skladem (příklad: pokud objednáte zboží ve středu ve 20 hodin, expedujeme v pátek ráno)
  • pokud zboží není skladem – o předpokládaném termínu expedice Vás budeme informovat
  • při objednávkách o víkendu či svátku expedujeme následující pracovní den

K této době je potřeba přičíst dobu potřebnou k dodání objednaného zboží prostřednictvím našeho obchodního partnera (většinou České pošty, s. p.).

U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Nedodržení termínu expedice, dává zákazníkovi právo odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakékoli z toho pro něj vyplývající sankce, zejména bezplatně. Tato žádost by měla mít písemnou formu a v rámci rychlého doručení by měla být zaslána elektronickou poštou na adresu nva@nva.cz.

V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní e-mail. V případě, že v předpokládaný den doručovací společnost zboží na Vaši adresu nedoručí, a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neprodleně nás kontaktujte, popř. se informujte přímo u doručovací společnosti.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující v plném rozsahu náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Se zásilkou je zákazníkovi doručen i doklad o zakoupení zboží - faktura a dodací list na jehož základě je nakupujícímu garantována i záruční doba.

Naše internetové knihkupectví dává svým zákazníkům možnost on-line 24 hodin denně sledovat, v jakém stavu je jejich objednávka. Tyto informace získá zákazník po přihlášení do systému.

Veškeré zboží je až do uhrazení kupní ceny včetně nákladů na doručení majetkem prodávajícího.

 

KROK 7 – Převzetí objednaného zboží o doručovací společnosti

Doporučujeme přebírat zásilky pouze viditelně nepoškozené. V případě převzetí viditelně poškozené zásilky, vám doporučujeme o této skutečnosti sepsat zápis s Českou poštou. Bez písemného dokladu o poškození zásilky není možné reklamovat její obsah.

 

Přejeme Vám příjemný nákup a příjemné chvíle s knihami!

Pracovní tým Nakladatelství a vydavatelství Aldebaran

 

Provozovatel

Ing. Libor Lenža

Nakladatelství a vydavatelství Aldebaran
Poličná 491
757 01 Poličná
Česká republika

E-mail: obchod@nva.cz
Telefon: +420 777 696 694

IČ: 73128635
NEJSME PLÁTCI DPH

Bankovní spojení: mBank S.A.
Číslo účtu: 670100-2219451876/6210

 


Vyhledávání

  
Kde hledat:

Přihlášení

Přihlašovací jméno:

Heslo:



Registrace     Ztratili jste heslo?

Nejprodávanější

Kontakty

E-KNIHKUPECTVÍ
Nakladatelství a vydavatelství Aldebaran

obchod@nva.cz
+420 777 696 694

Ing. Libor Lenža
Poličná 491
757 01 Poličná
Česká republika

 

IČ: 73128635
NEJSME PLÁTCI DPH